Csomagajánlatok

1. Mit tartalmaz az Alap dekor csomag?

Alap dekor csomagunk 70 főig biztosít egy előre meghatározott dekorációs készletet. Tartalma a székszoknya hozzátartozó masnival (szín természetesen választható), főasztalhátfal, fényfüggönnyel és anyagdekorral, asztalifutó és egyeztetett asztalidekoráció. Továbbá kiegészíthető egy-egy választható dekoremmel. A szállítási költség a csomagár része 40 kilométeres körzeten belül. Az elkészítés és bontás szintén tartalma a csomagnak.

2. Mi lehet a választható elem?

Ez lehet lampion, névkivágás főasztal hátfalhoz, ceremóniához homoköntőszett, plusz fényfüzér, vagy bármilyen kiegészítő. A választható elem(ek) határát a csomagár 10%-ig számítjuk. Ezen értéken belül egészíthető ki a csomag.

3. Mit tartalmaz a Prémium dekor csomag?

Komplett dekorációt, mely a szószoros értelmében teljes dekort tartalmaz. Személyes egyeztetésünkkor egy kiértékelő lista alapján összesítjük a szükséges dekorelemeket, melybe igény szerint válogathatóak a tételek fix csomagáron. Tartalma a lagzi, a polgári szertartás helyszínének és a templom komplett igény szerinti általános dekorációja (elkészítéssel, bontással). A csomagár fix, az összeg nem változik 120 főig. A szállítási költség 75 kilométerig a csomagár része.

4. 120 fő felett már a Deluxe dekor csomag választható csak?

145 főig Prémium+ dekor csomagunk választható fix áron, mely a Prémium és Deluxe csomagunk közti ársáv

6. Köztes ajánlatra is van lehetőség?

Természetesen minden esetben tételes ajánlatot küldünk, így ennek alapján határozzuk meg a csomagajánlatot, illetve lesz lehetőségünk köztes árajánlat tételére. Alap dekor csomagunk esetén köztes ajánlat Prémium dekor csomagunkig terjed. Prémium dekor csomagunkon túl abban az esetben beszélünk köztes ajánlatról, ha tételes ajánlatunk meghaladja Prémium+ dekor csomagunk árszintjét.

7. Miért, vagy milyen esetben érdemes a Deluxe csomagot választani?

Két esetet tartunk fenn a csomag ajánlásakor. Abban az esetben ajánljuk egyrészt mikor nagylétszámú esküvőről van szó (140 főtől mindenképp), vagy nagy dekorigényű helyszínről méretében: tornacsarnok, rendezvénysátor, hangár, stb, vagy tételeinek mennyiségében. Másik esetben 3-4 héten belüli SOS komplett dekor esetén választható a csomag. Sajnos előfordulhat, hogy a körülmények úgy hozzák, hogy azonnali megoldás kell és nem egyszer hallottuk, hogy 5-600 ezer forintot is elkértek egy-egy rövidhatáridős munkára. Ennek alapján a csomag fixáron biztosít dekort, azonnali rendelkezésre állással.

8. Hogyan rendelhetem meg a csomagot?

Minden esetben emeailben küldje meg nekünk esküvője dátumát, helyszínét és létszámát. Foglaltságunk jelentős, így érdemes mielőbb ( általánosságban 1 évvel a kitűzött dátum előtt) megkezdeni az egyeztetést, hogy ajánlattal élhessünk. Prémium és Deluxe csomag esetén fent tartjuk a személyesen egyeztetés lehetőségét a részletek egyeztetése végett, mely lehet helyszínbejárás, vagy budapesti független helyszín (Aréna Pláza). Minden esetben bármikor kereshet az alábbi telefonszámon: +36204244818

9. Mi a pontos ügymenet? Kell a személyes találkozón előleget fizetni?

Nem. Ha egyeztettük a személyes találkozót, ekkor kiértékeljük az igényelt dekorációt. Egy erre a célre tervezett kiértékelő lista alapján minta és korábbi dekorok képei alapján végig megyünk egy komplett dekoron ,mi az amire szükség lehet ötleteik, vagy helyszín adottságok szerint. 2-3 napon belül megküldjük összefoglalásul a tételes ajánlatot pdf formátumban, illetve az egyes dekorelemek részletesebb bemutatását, már a megbeszéltek ismeretében jóval személyre szabottabban. Ha rendben találják az ajánlatot szerződés tervezetet küldünk és végelgesítjük a foglalást. A foglalás után is van lehetőség a csomag kiegészítésére, módosítására az esküvő dátumát megelőző 2 hétig.

Bérlés

1. Mi a bérlés menete?

Küldje el emailben az info.weddekor@gmail.com címre rendelési igényét, melyet a Dekor bérlés menüpont alatt válogathat össze. Az emailben minden esetben adja meg a következő információkat: Esküvője dátuma, szállítási helyszín, telefonelérhetőség.

2. Egyszerűbb lenne webshopban leadott rendelés, nem?

Elsőre igen, ám sajnos egy dekoráció megtervezése nem egyszerű feladat, így annak alapján amit emailben összesít már jobban áttudja gondolni a bérelni kívánt elemeket, majd e lista alapján mi is segíteni tudunk a véglegesítésben. Gyakori, hogy rosszul kalkulálnak bizonyos mennyiségekkel, nem számítanak egyes kiegészítőkkel, amik lényegesek lehetnek, vagy ajánlás esetén egyszerűbb megoldás látványosabb hatással bírhat. Sok esetben kerül a céldátumig módosításra/kiegészítésre a rendelés, így egyszerűbb emailfolyamban egyeztetni.

3. Ha elküldtem mit szeretnék megrendelni, mi történik ezután?

Ha úgy látjuk, hogy a megküldött lista egyeztetést kíván, vagy már Önnek kérdése támadt, igyekszünk mindenben készségesen segíteni, hogy az elképzeléseihez legmegfelelőbb dekorelemeket kaphassa. Mikor minden telefonon is egyeztetésére került, rendelésösszesítőt küldünk, melyben pontosítjuk a szállítást/átvételt, illetve a fizetési lehetőségeket, majd erről rendelésvisszaigazolást küldünk. A szállítás/átvét hetének első munkanapján, visszaigazolásképp telefonon keresni fogjuk, hogy csomagja összekészítésre került és feladásra kész a megbeszéltek szerint. Amennyiben nem kapott emailben rendelés visszaigazolást, úgy a foglalás még nem történt meg.

4. Meddig módosítható az általam küldött bérlés?

Az eseményt megelőző hét szombatjáig bármely tétel módosítható.

5. Mikor kell visszaszolgáltatni a bérelt eszközöket?

Az eseményt követően személyesen bármikor leadhatja (2092 Budakeszi, Meggyes utca 22-24), de legkésőbb hétfő délután 16 óráig. Csomagküldés esetén a csomagfeladásnak hétfőn 13 óráig kell megvalósulnia.

6. Mi történik, ha kicsúszom a határidőből?

Mindenképp egyeztetjük, hogy ez milyen okból történik, ennek alapján bíráljuk el a késést. Ha nem szolgáltató, munkaszüneti, vagy bármely önhibán kívüli esemény akadályozza a visszaszolgáltatást, a határidőn túli visszavét költsége a bérelt összegig terjed.

7. Mi történik, ha valami megsérült?

Sérülés, hiány, nagy mértékű szennyeződés esetén a mindenkori beszerzési ár bruttójával számoljuk el a kárt.

8. Van kaució?

20 ezer forint bérlési összeghatárig 5 ezer forint a kaució. Ezen összeg felett 12 ezer forint.

9. Hogyan fizethetek?

Személyes átvétel esetén készpénzben, vagy korábbi egyeztetés alapján előreutalással. Csomagküldés esetén is fizethet előreutalással, de utánvéttel is kiegyenlítheti ezt az összeget, ám ekkor a Foxpost Zrt. utánvét kezelési díjat számol fel 390 Ft értékben.